KOCHANY OLIVERKU !!!

Bedziemy sie Toba opiekowac
i ochraniac sie az dorosniesz.
A potem pozwolimy ci wyfrunac
spod naszych skrzydel
Ale KOCHAC CIE
KOCHAC CIE BEDZIEMY ZAWSZE !




To ja Oliverek .
Czy macie ochote zerknac na mojego bloga
pisanego przez moja  mame ?
Jezeli tak to
Zapraszamy serdecznie !!!
Oto blog mojego Starszego Brata Zapraszamy serdecznie !
fabianwieczorek.synek.pl




 




 
 
 
 
 
 
 
WAKACJE 2015

 

Snieg ....wycieczka ....pociag ....Aachen
2017-02-16 08:47

Witamy !

 

Wczoraj byl dniem gdzie to Oliver pojechal na wycieczke -

Tym razem mama musiala go zawiezssc na Pkp ...jechal z nami Fabian

bo mial na godzine 10

wiec najpierw krotka wycieczka autobusem co dzieciakom sprawilo radosc bo u nas zadkosc jak jezdzimy autobusem przewaznie wszedzie autem

Pozniej czekalismy wszyscy na dzieciaki ktore w tym roku ida do szkoly

i w koncu sie doczekali ...pojechali

Wrocil Oliver szczesliwy .i to jest najwazniejsze

A wracajac jeszcze do soboty gdy wstalismy zauwazylismy na podworku snieg wiec chlopaki zaraz po sniadaniu


Komentarzy: 0 (Komentarze)


Zaleglosci !
2017-02-14 08:41

Witamy .

 

Mimo ze poranki mamy jeszcze mrozne ale juz po poludniu temperatury siegaja nawet powyzej 10 st .

W tamtym tygodniu bylem w domu ,bo bylem przeziebiony ale od poniedzialku wrocilem do przedszkola.

Teraz w srode jade na wycieczke ,mama musi mnie zawiezsc na Pkp i pozniej juz pociagiem z dziecmi

z przedszkola i z Paniami do Aachen do Teatru i mamy ma dopiero mnie odebrac ok 13 czyli

godzine pozniej niz zwykle.

Jak wiecie u nas na Topie Psi Patrol ,

Stroj na karnawal tez juz przyszedl ale niech to jeszcze bedzie tajemnica i zdjecie pojawi sie w dniu balika.

z bratem dogadujemy sie dobrze ...

Weekendy spedzamy teraz rodzinnie bo tata weekendy ma wolne w sobote bylismy u cioci steni i wujka krzyska a wniedziele poszlismy na boisko

A teraz kilka zdjec z wycieczki jak bylem w starzy pozarnej iestety kilka zdjec mama nie moze odczytac z przedszkola wiec tylko kilka:


Komentarzy: 2 (Komentarze)


Karnawal !
2017-02-02 11:22

Witamy serdecznie !!!

 

Pogoda zmienila sie o 100 % mimo ze jeszcze wczoraj rano byl minus 5 dzis gdy wstalismy rano bylo plus 6 ,

obecnie mocno swieci sloneczko i jest plus 10 .

Mimo ze pogoda sie zmienia ...ale czy to dobry znak czy znowu przez to ze taki szybki skok temperatur nie bedziemy chorzy ?! Oto jest pytanie .

 

W tym tygodniu swoje urodziny obchodzili Chantal i Babcia Usia z tej okazji najserdeczniejsze zyczenia.

U babci nie bylismy w stanie jechac na przyjecie bo dzieli nas 1200 km ale za to w sobote jedziemy na przyjecie urodzinowe do Chantalki znowu bedzie wesolo.

Karnawal ...trzeba bylo poszukac stroju na balik i Oli wybral sobie ze chce psa ...czekamy na przebranie bo zamowilismy przez internet .

Balik odbedzie sie 23 lutego .

Ostatnio wypadl mi kolejny zabek ..i przyszla wrozka zebuszka.

 

Pozdrawiamy.


Komentarzy: 1 (Komentarze)


 


Archiwum:
2017 Luty Styczeń
2016 Grudzień Listopad Październik Wrzesień Sierpień Lipiec Czerwiec Maj Kwiecień Marzec Luty Styczeń
2015 Grudzień Listopad Październik Wrzesień Sierpień Lipiec Czerwiec Maj Kwiecień Marzec Luty Styczeń
2014 Grudzień Listopad Październik Wrzesień Sierpień Lipiec Czerwiec Maj Kwiecień Marzec Luty Styczeń
2013 Grudzień Listopad Październik Wrzesień Sierpień Lipiec Czerwiec Maj Kwiecień Marzec Luty Styczeń
2012 Grudzień Listopad Październik Wrzesień Sierpień Lipiec Czerwiec Maj Kwiecień Marzec Luty Styczeń
2011 Grudzień Listopad Październik Wrzesień
 

  Moją stronę odwiedziło 138705 gości.

  a Ku kU - a Ku ku

Alaaaf 2015 - Alaaf 2015

Apsiu - Apsiu

Basen - basen

basen 10.01.2015 - Basen 10.01.2015

Chodzik - Chodzik nr.1

Chodzik - Chodzik nr.1

Chodzik - Chodzik nr.2

DZIECIAKI - DZIECIAKI

Festyn 13.09.2015 - Festyn

Grudniowy Oliverek - Grudniowy Oliverek

Przedszkolny wystep 11.09.2016 - http://smyki.pl/wideo/zobacz_1541273_festyn.html

Przedszkolny wystep.2 - http://w349.wrzuta.pl/film/17aFJrualnT/oliver

Przedszkolny wystep.1 - http://w349.wrzuta.pl/film/552qOWKon1j/oliver

Przedszkolny wystep.3 - http://w349.wrzuta.pl/film/8y9x46aYZQ1/oliver

Hustawka nr.1 - Hustawka nr.1

Hustawka nr.2 - Hustawka nr.2

hustawka nr.3 - hustawka nr.3

Karuzela z Kiki - Karuzela z Kiki

koci koci lapki - KOCI KOCI LAPKI

Krzeslo - Krzeslo

Krzyk - Krzyk Oliverka

Oliver w Lipcu - Lipcowy Oliver

Lutowy Olus - Lutowy Oliverek

Mam 10 miesiecy - Mam 10 miesiecy

mama - mama

Olus - Marzec-Kwiecien

marzec-kwiecien nr.2 - Marzec-kwiecien nr.2

MOJA GALERIA - Moja Galeria

raczkowanie - Moze Raczkowanie ?

Moze raczkowanie nr.2 - Moze raczkowanie nr.2

Oli wstaje na glowie - Oli wstaje na glowie

Lozko i Oliver - Oliver i lozko

Oliver i pchacz - Oliver i pchacz

Oliver z tatusiem - Oliver z tatusiem

Olus i autko - Olus i autko

Pchacz i Ja - Pchacz i Ja

17.01.2012 Pierwsze jabluszko - Pierwsze jabluszko

Listopadowy Oliverek - PIERWSZY FILMIK

21.08.2012 samodzielne kroczki - samodzielny kroczki

Jakie dobre-takie dobre - Samodzielny Oliver

Ja i skrzynka z piciem - Skrzynka i Ja

St.Martin 04.11.2015 - St,Martin 04.11.2015

Styczniowy Oliverek - Styczniowy Oliverek

Piesek i Ja - swiateczny piesek

Tancerz weselny 29.09.2013 - Tancerz weseleny 29.09.2013

Wolam Na Na - Wolam Na Na

zabawa z bratem - zabawa z bratem

zabawa z tata i bratem - Zabawa z tata i bratem

zmeczony ,ale sie udaje - Zmeczony ,ale sie udaje


 
 
  2016-10-30
Wypadl mi drugi zabek

2016-10-28
Wypadl mi pierwszy zabek !

2016-10-21
Waze 17100 i mam 111 cm

2016-09-11
Przedszkolny wystep na festynie !

2016-06-02
Waze 17,5 kg i mam 109 cm .

2015-11-05
Ambulante Phimose OP .vollnarkose

2015-09-27
Mam 105 cm i waze 18,5 kg

2015-08-01
Tygodniowy pobyt w Holiday Camping Lazy :-)

2015-07-17
Lot do Polski z mama i Fabiankiem i Pierwsza rozlaka naszej rodziny z tata -tym oto sposobem rozpoczelismy wakacje 2015

2015-05-29
Wycieczka nad morze do Holandii z przedszkola :-)

2015-04-24
Juz od miesiaca ,moze dluzej ...nie pije mleczka w nocy :-)

2015-02-12
Pierwszy Balik Olivera -PIRAT

2015-02-06
4 dniowy pobyt w Duinrell

2014-12-20
Wyjazd do Polski na swieta.

2014-09-18
Waze 16,5 kg i mam 99 cm

2014-08-20
Jestem sobie przedszkolaczek !!!!

2014-07-27
Tygodniowy pobyt nad Polskim morzem Sarbinowo :-)

2014-03-24
Zaczynam Wolac Pi Pi i pieluszka po malych wpadkach po 2 dnia sucha ...Oby tak dalej !

2013-11-01
Wirus Bostonki ...

2013-10-14
Spalem do 9:30 i po poludniu nie chcialo mi sie juz spac ...

2013-10-07
Waze 14,200g i mam 92 cm.

2013-09-29
Pierwsza uroczystosc weselna na ktorej uczestniczylem !

2013-08-27
Wlasnie dzisiaj po raz pierwszy USIADLEM NA UBIKACJE !!!! i zrobilem " Pipi" i Kupka ....NOwy etap w zyciu !!!!

2013-08-03
Siedzac na hustawce zlapalem ose i co " uzadlila mnie "

2013-06-23
Od tego dnia usypiam po poludniu na lözku bez wozeczka ,gdy wrocilismy do domu nadal tak usypiam !!!!

2013-06-22
Wakacje 2013 -8 dni w miejscowosc Dabki w Domkach letniskowych " SLONCE "

2013-05-28
Po raz kolejny zostalismy BLOGIEM DNIA -Dziekujemy

2013-05-24
Zostalismy Blogiem Dnia-Dziekujemy :-)

2013-03-27
Przyszedlem sam do mamy i pokazalem ze chce isc na nocnik i udalo mi sie zrobic KUpka !!!!BRAVO OLIVERKU

2013-03-18
Angina :-( Kolejny antybiotyk

2013-01-17
W koncu usiadlem na nocnik ...i nawet zrobilem ....

2012-12-31
Moj pierwszy LOt samolotem-Dortmund -Katowice

2012-11-27
Wizyta w szpitalu -obylo sie bez szwow !!!!

2012-11-07
Zostalismy Blogiem dnia -Dziekujemy !!!

2012-10-11
Pierwszy antybiotyk !

2012-08-21
Pierwsze samodzielne kroczki -mam 11 miesiecy :-)

2012-08-04
Jechalem pierwszy raz na KARUZELI annakirmis Düren

2012-07-28
Pierwszy raz na basenie "Stolberg" i podciecie troszke grzywki

2012-07-21
Nauczylem sie robic Pa Pa

2012-07-10
Gdy raczkuje juz po podlodze nie opuszczam glowki na podloge ...podchodze do jakiegos miejsca ...WSTAJE i sie puszczam ...udaje mi sie Stac ok 3 sekundy sam

2012-06-24
Moje pierwsze wakacje nad Polskim Morze-Sarbinowo 2012

2012-06-07
Coraz lepiej mi wychodzi "RACZKOWANIE "

2012-06-06
Gdy czegos sie trzymam ,potrafie wstac :-)

2012-06-04
Umiem sam usiasc !

2012-05-06
Pierwszy raz jadlem DANONKA

2012-05-05
Nauczylem sie robic Koci koci lapki !!!

2012-04-26
Pierwszy upadek ! Spadlem z rogowki ,ale guza nie bylo :-)

2012-03-21
Gdy ktos mowi do mnie "CZESC" podaje raczke :-) Zawsze prawa !!!

2012-03-07
Mam pierwszego ząbka !!!w wieku 5 miesiecy 15 dni

2012-02-04
Pierwszy wyjazd do POLSKI

2012-01-21
Pierwsza marcheweczka ....NIE SMAKOWALA MI

2012-01-17
Pierwsza lyzeczka musu jablkowego !

2012-01-03
Pierwsza przespana cala noc

2011-12-13
PIERWSZE SZCZEPIENIE

2011-11-19
Moj chrzest Sw. Rodzice chrzestni :Agnieszka Bartkowiak i Mariusz Wieczorek

2011-09-27
Odpadl mi pepuszek i pierwsza kapiel za nami

2011-09-25
Pierwszy spacer !

2011-09-21
13:20 Pojawilem sie na swiecie Wazylem 3560 i mialem 52 cm .


 
 
  2014-03-26
Kolejne powiedzonka :Eiss ,Habich ,nein ,ei ,nein ,ja ,ka ka ball ,ciu ciu ,hau ,sisi,pi pi ,ki ki ,ko ko itp itp.

2013-11-12
co co Malpka

2013-09-19
Tschüß -Tczu !!!!

2013-09-04
MAMA TAM -Pierwsze zdanie Oliverka :-)

2013-08-30
Tam

2013-08-06
Aha :-)

2013-07-15
Pa-Pa tzn Tata

2013-06-19
No -Nie ma

2013-06-14
Hau Hau ,kici kici

2013-03-12
Na -Na Wolam na Tente

2013-03-01
Fu - POkazuje na pieska

2013-03-01
Ma tzn Nie ma

2013-02-26
Du

2013-02-19
Boi .....czyli Boli

2012-12-26
Kiwam Glowa gdy czegos Nie chce

2012-12-12
Ala

2012-11-21
Pokazuje raczkami "Nie ma"

2012-11-19
TSES TZN czesc

2012-11-01
AM :aT

2012-07-01
Ba-Ba

2012-04-30
MA MA

2011-10-05
A gugu gugu .....